luni, 24 mai 2010


As incepe prin a spune Multumesc Horia Brenciu ... Multumesc ziarului Adevrul a fost o surpriza deosebita .

Nu ai des ocazia ca un artist de talia lui Horia sa te lase sa participi la o repetitie care parca nu a fost repetitie .

M-am simtit de parca as fi fost prezent la un concert Horia Brenciu dar numai pentru mine . Am multe de invatat de la acest adevarat One Man Show . Toata lumea vade doar produsul finit adica spectacolul si de cele mai multe ori neglijaza efortul depus si drumul care duce spre acea lejeritate si detasare de pe scena

Trebuie sa recunosc eu am fost la preselectia care a facuto in luna februarie a acestui an si m-am cam prezentat cu lectiile nefacute la aceasta intalnire am avut ocazia sa invat de 2ua ori .

Horia Brenciu este un artist in adevaratul sens al cuvintului la aceasta intalnire relatia dintre el si mine nu a fost cea de la vedeta la fan lsaindu-ma sa cint cot la cot cu el din piesele lui dar si citeva fragmente din repertoriul international

SI aici m-as referi la penultimul album 35 cum ar fi Funky Party , Septembrie Luni , Lucruri Simple si La La La La . Am primit si un tricou oficial Horia Brenciu 37


Momente ca cel de aseara sunt unice in viata si imi doresc din toata inima sa ai fi facut o impresie palcuta lui Horia eu venind „ de pe alt drum „ decit cel al muzicii pe care el o cinta cu succes si aici ma refer la muzica de opera

Inca o data multumesc Horia Brenciu pentru o seara de neuitat si nu in ultimul rind Multumesc ziarului Adevarul fara de care aceasta intalnire nu ar fi avut loc

Niciun comentariu:

Ceva ușor

  La vernisajul expoziției doamnei Șaramat